Anya és kamasz fia - imádni való 1 perces videó

 A gyerekek nagyon gyorsan felnőnek és velük töltött évek hamar elrepülnek. Az én fiam is immár 21 éves, emlékszem mikor bementem a gyerekszobába és a takaró alól egy nagy láb kandikált ki. Hova lett az a kis gyerek akinek a lába a tenyerembe elfért?

Telnek az évek, de ez így van rendjén.

Ahogy néztem ezt a imádni való videót előjöttek a régi emlékek,Mérhetetlen hálás vagyok a sorsnak, hogy megadatott hogy gyermekem legyen, és nagyon büszke vagyok rá.

Ha megnézed ezt a videót és felnőtt gyermeked van magadra ismersz.

Ha nem szeretnél lemaradni az újabb bejegyzésekről, iratkozz fel a hírlevelemre a jobb oldali sáv tetején található "Blogkövetés" ablakban.

Ó, és gyere a Facebookra is! Beszélgetni, lájkolni, nézegetni...

Ha tetszett, amit olvastál, oszd meg az alábbi gombok segítségével. Köszönöm:-)