Megérzés - miért jelentkeztem erre a tanfolyamra

Ma már egyre szélesebb körben elfogadást nyer a tény, hogy a legtöbb lelki és szervi betegségnek energetikai problémák, blokkok, egyensúlyzavarok állnak a hátterében.

Mindannyian tele vagyunk múltbéli sérelmekkel, lelki sebekkel. Nincs olyan ember, akit sohasem bántottak meg, és a neheztelést hajlamosak vagyunk magunkkal cipelni éveken, vagy akár egy életen át.

  • Kell ez nekünk?
  • Szükségünk van rá?

Szerintem inkább akadályoz bennünket. Amíg az ember múltbéli sérelmeket, önkorlátozó hiedelmeket hordoz a lelkében, addig olyan helyzeteket fog teremteni az életében, melyekben újra megélheti az egykori rossz érzelmeket. Nem is lehet másként, hiszen magában hordozza őket.

  • Mi a megoldás?

Természetesen az elengedés, blokkok oldása.

“Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.”
(Zen bölcsesség)

Az Access Bars egy könnyen kezelhető módszer amelyben oldódnak az önkorlátozó hiedelmek, fix nézőpontok, amelyek benne tartanak az állandóságban, a félelmekben, a megszokások és a nehézségek mókuskerekében. 

111.JPG

Forrás:itt!

Már közel másfél éve találkoztam ezzel a módszerrel de úgy éreztem addig még nem vagyok készen, hogy megtanuljam. Közel egy hónapja úgy éreztem itt az idő, hogy keressek magamnak egy oktatót akitől meg tudom tanulni ezt a módszert. Több oktató van aki ezzel foglalkozik, de nekem Andi a legszimpatikusabb és hallgattam  a belső megérzésemre és felkerestem Andit, hogy tartson tanfolyamot Győrben, és Ő örömmel fogadta a felkérést.

Amikor a tanítvány készen áll – a mester megjelenik.

"A tanfolyam egy napos, mely során kétszer adsz, kétszer kapsz bars kezelést. A gyakorlatban tanulod meg a pontokat és megismerheted az Access Consciousness elméleti elemeit is. A tanfolyam elvégzését követően Access Bars kezelővé válsz, amiről nemzetközi oklevelet kapsz és regisztrált Access Bars® kezelő leszel bekerülve az amerikai Access Consciousness® rendszerébe: www.accessconsciousness.com
Access Bars® kezelőként privát Bars kezeléseket adhatsz bárkinek, így akár kiegészítésként is használhatod eddigi tevékenységeid mellett.

A tanfolyam elvégzése nincs feltételhez kötve, bárki elsajátíthatja – gyerekek is megtanulhatják.

A tanfolyam nemzetközileg szabott díja 2018-tól (18. életév felett): 60.000 Ft.
16-17 éves korúaknak és ismétlőknek: 30.000 Ft. 16 éves korig ingyenes.
Részletfizetésre előzetes megbeszélés alapján van lehetőség: 2 részletben.
Részletek és jelentkezés: https://horompoandrea.hu/access-consciousness/access-bars-tanfolyam/"

Forrás: itt

Ha többet szeretnél megtudni a Access Barsról itt további cikkeket találsz.

A helyek száma korlátozott, így ha érdekel a tanfolyam vagy esetleg kérdéseid vannak Andi a segítségedre lesz.

dr.Hörömpő Andrea
Access Bars® és Testfacilitátor, Facelift® Facilitátor
Email: hello@horompoandrea.hu
Web: www.horompoandrea.hu
Telefon: +36 20 249 5718

Hogy mit várok én ettől a tanfolyamtól?

Hogy felszabadultabb és boldogabb legyek és ezen túl a családomon és barátaimon is szeretnék segíteni ezzel a módszerrel.

 

222.JPG

Azért vezetem ezt a blogot és azért írtam ezt a cikket, hogy segítsek azoknak az embereknek akiknek szükségük van, akiknek pont erre az információra van szükségük hogy tovább lépjenek az életben.

Most hogy elolvastad ezt a cikket gondolkozz el azon, hogy mit mond a megérzésed?

Ha a úgy érzed, hogy itt a helyed ezen a tanfolyamon akkor szombat reggel találkozunk.