Ördög Nóra: „Nincs az az Isten, hogy ne maradjak terhes”

Forrás: TMC

Rengeteget küzdött a gyermekáldásért Ördög Nóra és párja, Nánási Pál. Csalódásaikat, próbálkozásaikat és végül örömüket egy könyvben osztja meg a műsorvezető. A hamarosan megjelenő írásában őszintén beszél az őket ért megpróbáltatásokról.

Hosszú út van a kétgyermekes Ördög Nóra és Nánási Pál mögött. A sok sikertelen próbálkozás után végül lombikprogram segítségével született meg első gyermekük, Mici. A pozitív terhességi tesztet megelőző gyötrelmes időszakról is mesél a műsorvezető a hamarosan megjelenő könyvében

„Óriási lendülettel és várakozással léptünk be az első találkozónk reggelén a meddőségi centrum udvarára. (...) A korábbi leletek alapján elindult ugyan némi elvi beszélgetés, de minden vizsgálatból új kellett, aktuális állapotfelmérés, ez már csak így megy. Friss vérvétel, hormonszintek, ultrahang stb. Nem baj, menjünk, csináljuk! (...) Valamiért azt gondoltam, hogy ha már egyszer van egy megtermékenyített petesejtünk, egy csinos kis emb­­riónk, amit ráadásul vissza is tesznek a helyére, nincs az az Isten, hogy ne maradjak terhes pikk-pakk!” - idézi a Blikk Ördög Nóri sorait. „Olyan közel éreztem magamhoz a sikert, mint addig még soha, amióta benne voltunk a sűrűjében. (...) Sima ügy. Kaptam gyógyszereket, jártam ultrahangra, majd egy szép tavaszi vasárnapon fel is olvasztották az embriókat, és bár csak kettő élte túl a dolgot, ez is tökéletesen stimmelt, hiszen nem is szerettünk volna ennél többet visszakérni. Üldögéltem a jól megszokott, rózsaszín kiskockás köpenyben a pihenőszékben, majszoltam a kekszet, simogattam a hasamat már a beültetés után, és nagyon szilárd elhatározásom volt, hogy most akkor tényleg mindent tökéletesen csinálok. ... Az pedig, hogy a mai nap nagy részét vízszintesen töltöm, sőt a lábaimat felpolcolva, egyszerűen alap” - írta a műsorvezető.

Forrás: http://www.life.hu/csalad/20160523-ordog-nora-pozitiv-cimu-konyveben-mesel-a-teherbeeses-megprobaltatasairol.html

Ördög Nóra könyve az alábbi képre kattintva megvásárolható:

"Ebben a könyvben ilyen tanácsot biztosan nem olvasol majd. Nem bosszantani szeretnélek, hanem reményt adni, hitet, kapaszkodót a - saját történetemmel és olyan szakértők gondolataival, akikkel találkoztam a küzdelmünk során.
Mindig is hittem abban, hogy egyszer anya leszek. Ugye te is hiszel?"