Mit üzen a tested? - Lelki okok, fizikai tünetek - Gyógyító kommunikáció belső világoddal

Bár saját testünk a „leghűségesebb társunk” életünk folyamán, a vele való kapcsolatunk gyakran megromlik, ellentmondásossá válik. Bizonyos részeinket talán kedveljük, büszkék vagyunk rájuk, más részeinket azonban elutasítjuk, utáljuk, sokszor egyenesen undorodunk tőlük. Ha pedig ez a test "elromlik", értetlenséggel, ijedelemmel vagy haraggal reagálunk, és – ha a panasz nem múlik magától – külső megoldásokat keresünk, esetleg elvisszük egy "szerelőhöz".

Viszonylag ritka, hogy valaki a hála, a szeretet, a gyengédség, az elfogadás, a tisztelet, a csodálat érzéseit a saját testével kapcsolatban rendszeresen megélje, ennek megfelelően gondoskodjon róla, és igyekezzen megérteni, komolyan venni jelzéseit, érkezzenek azok akár apróbb kellemetlenségek, testsúlyproblémák, kimerültség vagy súlyosabb betegségek formájában.

Tested tükrözi érzelmeidet, gondolataidat, emlékeidet, kapcsolataidat, konfliktusaidat. Feltárul benne egész élettörténeted – sőt, gyakran szüleidé, felmenőidé is. Ha meg akarod fejteni, mit üzennek a tüneteid, ha szeretnél meggyógyulni, fontos, hogy képes legyél kommunikálni testeddel, élményed legyen arról, hogyan szólíthatod meg­, és miként válaszol neked a maga sajátos "nyelvén". A test ugyanis sohasem hazudik. Közlésmódja tiszta, erőteljes, maximálisan személyes – és igen, sokszor fájdalmas, kíméletlen. Ugyanakkor, minden pillanatban készen áll arra, hogy segítsen valami lényegeset megérteni és megváltoztatni.

Ebben a könyvben összefoglalom mindazt, amit az elmúlt két évtized során a testtel való gyógyító kommunikációról megtanultam, megtapasztaltam. Szeretnélek megtanítani arra, hogy miként derítheted fel tüneteid mélyebb jelentését, hogyan alakíthatsz ki bensőségesebb, szeretetteljesebb kapcsolatot testeddel, és bemutatom az általam megalkotott SzomatoDráma nevű módszert, melynek segítségével mindez a gyakorlatban megvalósítható

Részlet a könyvből:

"Csak az érzelmek átélése hoz igazán mélyreható és tartós gyógyulást. Az a cél, hogy ne úgy tekintsünk a testünkre, mint egy rajtunk kívül létező dologra, amit elviszünk orvoshoz, hogy 'szereljenek', 'igazítsanak' rajta. Fel kell ismernünk, hogy elidegenedtünk tőle, és vissza kell szereznünk, lélekkel és érzelemmel. Az a tapasztalatom, hogy ha ez sikerül, a legsúlyosabb tünetek, akár a krónikus betegségek is oldódni kezdenek."

Dr. Buda László: Mit üzen a tested? - megrendelhető ( akár ingyenes szállítással): itt

Olvasói vélemény:

"Fantasztikus a könyv, minden háztartás könyvespolcán ott a helye... Olyan számomra, mint egy diagnózis, hozzá a gyógyszer, a gyógyítás pedig az én kezemben van..."

Teodóra

 “Határtalan örömmel olvasom a könyvét!! Egyrészt hitem van a test és lélek kapcsolatában, másrészt már saját magamon tapasztaltam, hogy milyen szoros a lelki "jólét" és a testi fájdalom kapcsolata. A könyvet olvastam a hétvégén, amikor elkezdett nagyon fájni a torkom – tudom, mert épp aktuális egy olyan probléma, amihez ki kellene végre mondanom dolgokat – fél napig szenvedtem vele. De kipróbáltam a torkommal való párbeszédet, és a leírtak alapján szólítottam meg, majd kértem bocsánatot a torkomtól a fájdalomért, és megköszöntem, hogy megmutatja nekem, hogy mi is a "teendőm". És komolyan mondom, elmúlt a fájdalom!! Szeretném megköszönni azt az átfogó és érthető magyarázatot, amit a könyvével közvetít, és a segítséget/módszert, amivel megszólíthatjuk a testünket, szerveinket.”

Yvette