Szeresd úgy hogy érezze! - 5 szeretetnyelv - Gyerekekre hangolva

h21.JPG

Tartalomjegyzés:

0.JPG

 

A népszerű szerzőpáros könyvében hangsúlyozza, hogy a nevelésben minden a szülők és a gyerek közötti szeretetkapcsolaton múlik. Ahhoz, hogy gyermekünk egészségesen fejlődjön, elengedhetetlenül fontos, hogy betöltsük érzelmi szükségleteit, azaz érezze szeretetünket és elfogadásunkat. Hogyan kommunikálhatjuk szeretetünket ebben az emberformáló kapcsolatban? A válasz az öt szeretetnyelv (a testi érintés, az elismerő szavak, a minőségi idő, az ajándékozás és a szívességek) helyes alkalmazásában rejlik.

“Gary Chapman és Ross Campbell mostanában is sokat emlegetett öt szeretet-nyelve számos érthetetlennek tűnő helyzetet tesz világossá. Elméletük szerint minden gyermek (és minden felnőtt is) rendelkezik egy úgynevezett szeretet-tankkal. Ha ez a szeretet-tank „fel van töltve”, akkor a kiegyensúlyozott, nyugodt viselkedés lesz a jellemző rá. Amennyiben lecsökken az érzelmi „üzemanyag” szintje, az a gyermekben feszültséget, negatív érzelmeket szül. Oda kell hát figyelnünk rá, hogy pótoljuk a hiányzó szeretetet.”
/Részlet az alkosdmagad.hu könyvajánlójából./

 

 ”Egy óvó néni ajánlotta  a figyelmembe és megkért olvassam el. Szívesen fogadtam az ajánlatát és nekiláttam. Még nem értem a könyv olvasásának végére, de az eddig elolvasottakkal annyira tudtam azonosulni, hogy arra gondoltam mielőbb megosztom másokkal is, azokat a fontos információkat a gyerekekről (és nem csak), amelyeknek a birtokába jutottam a könyv olvasása során. Igazából nem csak a gyerekekről tudtam meg többet, hanem kicsit az önismeretem is gyarapodott általa és világossá vált az a dolog, hogy miért van az, hogyha valaki nem érzi a szeretetünket, esetleg mi miért nem érezzük mások szeretetét, holott az létezik.”
/Részlet a pszichokucko.blogspot.hu-ról/

A könyv megrendelhető most (2015.11.05-ig) kedvezményesen az alábbi linken:

http://netbutik.hu/spd/H21/Szeresd-ugy-hogy-erezze---5-szeretetnyelv---Gyerek