Müller Péter - A lélek útja

Müller Péter könyveit, előadásait nagyon szeretem. Nekem Ő az egyik nagy tanítom. Fogadjátok szeretettel - A lélek útjai rövid előadás részletét.

A 5:35 percnél az író beszél a Jóskönyvről ami szerintem egy zseniális könyv. Ha elakadás van az életemben, nem tudom, hogyan tovább ez a könyv segít nekem. 

Miben segít? Abban, hogy a JÓ MEGOLDÁST válasszam az adott helyzetben. Jósol nekem!. Tanácsot ad, mit tegyek, hogy a jövőm JÓL ALAKULJON.

Talán felteszed magadban a kérdést, hogy honnan tudom, hogy jó választ kaptam? Egyszerűen érzem. Többször használtam már a Jóskönyvet és a gyakorlat azt mutatja, hogy jó döntés volt, hogy elfogadtam a tanácsát.

 

A könyv itt megvásárolható!

Ha érdekesnek találod a témát olvass tovább :

Egy jóskönyv, amellyel beszélgetni lehet Nem tudod a választ? - Kérdezd a Ji Csinget!

muller.png