Ami nekem bevált - 5 természetes házi gyógymód megfázására

young-woman-2239269_960_720.jpg

Az elmúlt napokban sikerült nekem is megfáznom én a természetes gyógymódokat vettem segítségül. Ezt szeretném most megosztani veletek is, bízva abban, hogy nektek is segítségetekre lesz.

1. Immunerősítésre csipkebogyó tea

rose-hip-493784_1280.jpg

Immunerősítésre én a csipkebogyó teát használom.

A csipkebogyóban legendásan sok C-vitamin van, egy kicsi bogyóban több, mint egy nagy citromban! Ezért nem szabad forrázni, hiszen a C-vitamin hő hatására elbomlik.

2. Orrdugulásra, náthára bodzatea

elderberry-4309718_1280.jpg

Nátha esetén napi 2-3 csésze fogyasztottam és forró lábfürdőt is vettem, ez segít „kiizzadni a náthát".

Orrdugulás, köhögés esetén inhalálni is lehet teával, kiválóan tisztítja a légutakat, oldja a lerakódást, köptető hatása van.

A gyógyteákról bővebben a Szabó Gyuri bácsi, a Bükki füvesember, oldalán olvashattok.Én az Ő teáit fogyasztom.https://gyorgytea.hu

3. Náthára vöröshagyma

hagyma.JPG

Éjszakára egy ketté vágott hagymát vittem be éjszakára, az ágyam mellé, fejmagasságban. A hagymából felszálló illóolajok segítettek a gyógyulásban.

4. Fájós fülre a meleg só

jar-3068337_1280.jpg

A fülfájásra durva sót melegítettem egy serpenyőben kis lángon 4-6 percig folyamatosan kevergetve, hogy egyenletes hőmérsékletű legyen. Ezután egy tiszta konyharuhába tettem és fájós fülemre tettem.

5.Torokfertőtlenítés pálinkával

kepkivagas_7.JPG

Őszintén bevallom nem szeretem a pálinkát, de ugye ha már a torokfertőtlenítők nem használnak és nagyon fáj a torkom akkor a pálinka is jöhet, Döbbenetes volt számomra, hogy 3-5 gargarizálás után éreztem, hogy égeti a torkomat és az égető fájdalom elmúlt és vele együtt a torokfájásom is.

Természetesen sokat pihentem és sok folyadékot fogyasztottam.

Vigyázzatok magatokra, vigyázzunk egymásra!

............................................................................................................................................................

Hiszek abban, hogy minden embernek jár, hogy létrehozhasson magának egy boldogabb életet. Én nap mint nap átélem ezt a csodálatos érzést és úgy döntöttem, hogy azt a tudást, amit évek során összegyűjtöttem, tanultam átadom Neked is.

Miben tudok a segítségre lenni?

  • párkapcsolatod javításában
  • kapcsolatod javítására a gyermekeiddel (kamaszkori jellegzetességek)
  • nem tudsz teherbe esni,
  • stresszes vagy, amikor egy megoldandó feladat miatt már aludni sem tudsz,
  • vizsga közbeni blokkok megszüntetésében
  • önbizalmad növelésében
  • szakítás utáni önbizalomválság kezelésében
  • jókedvre derít, pozitív energiával tölt fel

Lélektől a lélekig …
Hiszem azt, hogy amikor készen vagy rá akkor a lelked megtalálja azt a másik lelket aki segíteni tud neked. Ha TE is úgy érzed, hogy én vagyok az, aki a segítségedre lehet keress bátran!

Van aki már kipróbálta és megosztotta a sikertörténetét. Itt olvashatsz bővebb infót a sikertörténetekről.

Szeretettel várom jelentkezésedet!

en_kics_p.jpgBESZÉLJ VELEM!

Első 30 PERCES KONZULTÁCIÓD DÍJMENTES

00_jelentkezz_1.jpg

 

Címkék: Egyéb, Vitalitás