KÜLÖNLEGES IDŐK KÜLÖNLEGES GYERMEKE VAGYOK - önbecsülésem és magabiztosságom növelésében

00_6.JPG

Az alábbi sorok segítenek a önbecsülésed és magabiztosságod növelésében. Olvasd ezt el 21 napon keresztül reggel és este- Legyen ez a reggeli és esti "Imád".

"Különleges idők, különleges gyermeke vagyok. Szeretem azt az embert, aki a bőrömben lakik. Szeretem, ahogyan gondolkodik, ahogyan beszél, és ahogyan viselkedik. Hiszek önmagamban. Folyamatosan dolgozom személyiségem fejlesztésén, ugyanakkor azt az embert is teljes szívemből elfogadom, aki ma vagyok. A holnapi jobb és értékesebb önmagamat ugyanúgy szeretni fogom, mert Ő ugyanúgy Én leszek, mert belső lényegem változatlan marad. Különleges és egyedi vagyok a fejem búbjától a lábam ujjáig. Senki nincs az egész világon, aki pontosan olyan lenne, mint Én. Nem is cserélnék senkivel, ha újra születnék, akkor is Én szeretnék lenni. Néha magam is elámulok, hogy mennyi csodálatos tulajdonságom van. Minden nap újabb és újabb képességeket fedezek fel magamban. Tehetséges vagyok sok mindenben, olyan dolgokban is, amikről most még nincs is tudomásom. Nagyra értékelem mindazt a jót, ami életemben körülvesz. Sokat mosolygok kívül, belül. Sugárzik belőlem az önbizalom. Szeretem az életet, és szeretek élni. Tele vagyok energiával, és vitalitással. Szeretem, aki vagyok, és örülök, hogy Én lehetek Én."

Forrás: Kerner Tibor szemináriumon készült jegyzet

Ha érdekesnek találod a témát figyelmedbe ajánlom Kerner Tibor alábbi könyveit (kattints a képre a bővebb infók várnak):