Megjelent Müller Péter új könyve - Aranyfonál - Kapcsolat a szellemvilággal

Részlet a könyvből:

"Nekem ez nem a hitem, hanem a bizonyosságom. Harminchat év alatt módom volt meggyőződni a valóságáról. Remélem, könyvemben sikerül erről egyszerűen, szépen és érthetően beszélni. Meggyőzni senkit nem akarok. Mesteremtől tanultam, hogy az erőszakos ráhatást rossz néven veszi a szellemi világ, mert elveszi az embertől azt, ami földi életének a célja: a ráébredést, a saját lelkén végzett munka eredményét."

 

Honnan tudhatom, hogy az, akivel beszélek, valóban egy szellemi vezető, és nem, mondjuk, valami gonosz szellem? Honnan ismerhető fel az igazi?
– Fontos kérdés. „Vizsgáljátok meg a szellemeket!” – mondja János apostol az ősi gyülekezetnek. Magam is ezt tettem. „Honnan tudjam,
hogy te tényleg az én mesterem vagy?” Különös választ kaptam. Azt mondta: „A tapasztalatok megérlelik majd a bizonyosságodat.” Nem
hitet kért! Nem azt kérte, hogy higgyek benne, azt sem, hogy kövessem, hanem hogy a bizalmamat alapozzam a saját értelmemre, tapasztalataimra és erkölcsi ítéletemre.

 

"A modern ember abban a félelemben él, hogy ha egyszer meghal, mindennek vége. Ez ijesztő gondolat. Ezzel szemben a valóság
az, hogy végtelen a múltunk és a jövendőnk. A földi élet egy színpad, amire fellépünk, azután lelépünk róla, amikor eljátszottuk a szerepünket, de hosszú, küzdelmes és gyönyörűséges
út áll még előttünk. Új színpadok, új életmesék
várnak ..."

 

"Boldog vagyok ha látom néhány emberben az igyekezetet, hogy a maga módján, bármilyen úton, módon, megpróbál fölfelé élni. Próbálja magában az értékeket megtalálni, kihozni magából a legjobbat. Erre nevel a Mesterem, repülni tanít. Ahogy minden jó könyv, szép zene és igazi színház is azt teszi ..."

 

A könyv megvásárolható az alábbi képre kattintva (akár ingyenes kiszállítással)

 

"Egy különleges könyv, egy különleges ajándék szeretteinknek vagy önmagunknak"