ÉREZD MAGAD JÓL!

images1.jpg

Erre a hónapra két témát választottam: SZERELEM, ÉREZD MAGAD JÓL!

A szerelem témát érintettem, így most a  ÉREZD MAGAD JÓL! következik.

Itt olyan ötleteket szeretnék megosztani veled amelyek nekem beváltak, remélem segítségedre lesz....

  • Stressz kezelés - Meditáció:  a meditáció hatásai: kiegyensúlyozottságot, nagyobb nyugalom és vitalitást, többek között oldja a stresszt, de a koncentráció képességét is növeli, valamint kevesebb az alvásigény. A fizikai hatások is már néhány hónap alatt megtapasztalhatók: többek között normalizálódhat a vérnyomás, vagy javulhat az emésztés. A témában ajánlott könyveket az képre kattintva tudod megnézni!

Én a pozitív gondolkodást úgy definiálom, mint megoldás-centrikus hozzáállást. Tehát szembenézek a problémával, csak nem panaszkodom, hanem kiutat keresem, és dolgozom azon, hogy valamiképpen megoldódjon az adott helyzet, vagy megtanuljak ép lélekkel együtt élni vele." Dr Domján László orvos, reumatológus, az agykontroll magyarországi meghonosítójaKönyvajánlót a képre kattintva tudod megnézni! 

  • Agykontroll gyerekeknek: mint minden szülő én is arra törekszem, hogy gyermekem egy boldog és kiegyensúlyozott életet éljen. Fontosnak tartom, hogy a jó tanulási eredmény mellett maradjon szabadideje kikapcsolódásra is. Kerestem a megoldást, hogy tudnék segíteni neki, és rátaláltam az agykontrollra.Ezt osztom meg veletek ebben az írásban - bővebb infó: itt!  

                 Könyvajánlót a képre kattintva tudod megnézni! 

**********************************************************************************************************************************

.........................      és végezetül fogadjátok szeretettel Elisabeth Gilbert sorait:

"Rajtam áll, mivel töltöm az időmet, kivel lépek kapcsolatba, kivel osztom meg a testem, az életem, a pénzem, az energiám. Kiválaszthatom, mit eszem, olvasok, tanulok. Eldönthetem, hogyan reagálok a kedvezőtlen életkörülményeimre - rajtam áll, hogy átoknak vagy lehetőségnek tekintem-e őket (és azon alkalmakkor, amikor túlságosan tele vagyok önsajnálattal, és nem tudom lelkesen nézni a dolgokat, még mindig megpróbálhatom megváltoztatni a szemléletmódomat). Megválogathatom a szavaimat és azt, hogy milyen hangnemben beszélek másokkal.

És legfőképpen megválogathatom a gondolataimat."

                                                                       (Elisabeth Gilbert)