Erőszakmentes kommunikáció

eroszak_1383987527.JPG_207x219

A pörgős, stresszes mindennapokban amiben élünk számtalan konfliktusba kerülünk. Nagyon fontos az, hogy hogyan reagálunk az adott szituációra. Na erre ad számunkra segítséget Rambala Éva -Erőszakmentes kommunikáció cd-je melynek neve „SZÍVEK és SZAVAK” Idézet Rambala Évától:

„Ha mindketten használnák az Erőszakmentes kommunikációt, akkor így is hangozhatna: 

- Azt látva, hogy kijöttél a szobából és égve hagytad a lámpát, elkeseredettséget érzek, mert számomra fontos, hogy a legnagyobb gonddal használjuk fel a rendelkezésünkre álló erőforrásokat. Visszamennél és lekapcsolnád? 

- Azt hallva, hogy már megint nem kapcsoltam le a lámpát, csalódottságot érzek, mert ha több szobában is ég a lámpa, az számomra az életörömöt és a biztonságot jelenti. 

Mi lehet a megoldás? Nem az a lényeg, hogy lekapcsoljuk-e a lámpát vagy sem, hanem az, hogy sikerült-e közelebb kerülni egymáshoz. Ha megértem, hogy a másiknak ez az életörömöt jelenti és fontos számára. Ha meglátom, hogy nem felelőtlenségből, vagy ellenkezésből nem kapcsolja le, akkor elkezdhetem másként látni a helyzetet. 

Ugyanez a belátás a másik irányból is érkezhet.”

Ha téged is foglalkoztat az, hogy jobb legyen a kapcsolatot a gyermekeddel, a pároddal vagy éppen a főnököddel akkor a legjobb helyen vagy. Rambala Éva CD-je segít neked ebben, hogy megtaláld a hangot másokkal. Hát nem ez az egyik legfontosabb dolog?

"Én is megvettem ezt a cd-t és megdöbbentem mennyire fontos az, hogyan reagálok, mit mondok egy adott szituációra, továbbá választ kaptam arra is, hogy mit kell tennem, hogy a legjobbat hozzam ki az adott helyzetből."  - netbutik

"A béke nem a konfliktus hiánya, hanem a konfliktus kezelésének képessége:" Dan Millman 

A SZÍVEK és SZAVAK CD-t vásárlásához KATTINTS az alábbi linkre:

http://netbutik.hu/spd/A69/Szivek-es-szavak-CD