Ha a lelki okok miatt késik a baba

Talán a te környezetedben is vannak olyan párok akik nagyon szeretnének babát, de sajnos hiába próbálkoznak a baba nem jön össze.

A legtöbb esetben minden adott, lakás, autó, boldog párkapcsolat, biztos havi jövedelem és ahhoz hogy teljes legyen az életük már csak a baba hiányzik.

Ez nagyon szomorú és igazságtalan, miközben másoknak egyből összejön a baba éppen náluk nem.

Mit lehet tenni ilyenkor?

A mindennapokba én azt tapasztalom, hogy a lelki okoknak nagy szerepük lehet, hogy a baba beköszöntsön.

Ezért is szeretném figyelmetekbe ajánlani Szeghy Krisztina (családsegítő konzulens, pszichológiai mentor)

Ha a lelki okok miatt késik a baba című könyvét:

Aki már olvasták:

„Miután elolvastam a könyvet, úgy érzem, hogy ez nem csak könyv, ez több mint egy könyv! Miért is? Mert olvasmányos, elgondolkodtató és ezáltal reményt adóan segítő, ezért én inkább BABI-nak (Babát Akarók Bibliájá-nak) nevezném. Nem elég csak egyszer elolvasni, ennek a helye az éjjeli szekrényen vagy a könyvespolc azon részén van, ahonnan bármikor leemelhető. Én ezt a művet (nevezhetném akár így is, de nekem jobban tetszik a BABI) nem csak a „babát akarók”-nak javaslom, hanem szeretettel ajánlom családtagjaiknak is. Ugyanis összeszedett gondolataiddal megmutatod, hogy mi zajlik le (zajlódhat le) egy gyermeket akaró nőben és véleményem szerint ajánlatos, ha mindezt a környezete is ismeri. Köszönöm ezt a csodás ajándékot!"Irén

"Köszönöm a könyvet, nekem nagyon tetszett. Nagyon sok számomra hasznos dolog van benne, hozzáteszem, hogy a felét szinte végigbőgtem, mert előtörtek emlékek, de ezt mindenképpen jó értelemben írom le :). Sajnos azóta már kiderült hogy egy velem született rendellenesség akadályozza a teherbeesést :( Remélhetőleg műtéttel tudnak segíteni,mindenesetre a könyv sokat segített a pozitív gondolkodásban is :) A legjobban egyébként a könyv hangneme tetszett, nem egy szárazon megfogalmazott tényhalmaz, hanem amikor olvastam úgy ereztem hogy tényleg hozzám szólsz az oldalakon keresztül :) Köszönöm hogy hozzájuthattam ehhez a nagyszerű könyvhöz. Tovabbi jó munkát és sok sikert kívánok."Marcsy

Remek ajándék olyan pároknál ahol eddig nem jött össze a baba!

A hiánypótló könyv megvásárolható akár ingyenes szállítással:Részletek az alábbi képre kattintva: