Gyerek agykontroll tanfolyam Győrben

kepkivagas_1364316689.JPG_104x147


Kovács Erika vagyok és gyerek agykontroll tanfolyamra szeretném meghívni az érdeklődőket. Tanárként végeztem, sok évig tanítottam általános iskolában. Jelenleg is főleg gyerekekkel foglalkozom. Agykontroll- oktatóként több mint 15  esztendeje tanítok.

Az alábbi két tanfolyamra szeretném felhívni a figyelmüket:

7-10 éveseknek    június 1-2. Gyermekek Háza

10-14 éveseknek május 25-26. Famulus kollégium

A két napos tanfolyam során sokat beszélgetünk, játszunk, új dolgokat tanulunk,relaxálunk, speciális összehangoló gyakorlatokat végzünk. A programra szülők is elkísérhetik a gyerekeiket, számukra ingyenes a tanfolyam.

 

MIT  TANULNAK A GYEREKEK?

Megismernek  olyan lépésről-lépésre megtanulható módszereket, melyekkel  jobban tudják irányítani önmagukat, az életüket, tevékenységeiket,  bátrabbak, magabiztosabbak lesznek,  nő az önbizalmuk, javul az egészségük.  Javul önmagukhoz és másokhoz való viszonyuk is. Olyan lazító, feszültségoldó technikákkal találkoznak, melyek az élet minden területén segítségükre lesznek.

 

Miben segít neked az agykontroll tanfolyam?

        nyugodtabban aludhass, frissen, kipihenten ébredhess az általad kívánt időpontban,

        fejlődjön emlékezeted, képzeleted, intuíciód,

        fejlődjön önismereted, magabiztosabbá válj,

        eredményesebben tanulj, nyugodtabban felelhess, írhass dolgozatot,

        csökkenjen lámpalázad, megszabadulj alaptalan félelmeidtől, aggodalmaidtól,

        számodra hasznos, új szokásokat alakíthass ki,

        megszüntethesd feszültségből eredő fej -és hasfájásodat,

        javuljon problémamegoldó képességed, javuljanak emberi kapcsolataid,

        eredményesen segíthess magadon és másokon,

        céljaid eléréséért a legjobb útra léphess.

Siker történet:

Dóra 18 éves, hétéves volt, mikor megismerkedett Kovács Erikánál az agykontrollal. – Már általános iskolában sokat segített, mind az önbizalom, mind a tanulás terén. Szerintem a legfontosabb a gondolat-nagytakarítás és a pozitív gondolkodás beépülése a mindennapi életbe. Eszembe sem szokott jutni annak a lehetősége, hogy valami balul sül el. Általános iskola alatt az átlagom mindig 4,7 felett volt, a fontosabb tantárgyakból mindig ötös voltam, 3. osztályos koromban országos 2. lettem matekversenyen, utána sokszor nyertem városi és megyei versenyeket. Ezután hatosztályos gimnáziumban folytattam matematika tagozaton az iskolát.

Átlagom 4,8 felett volt, akadt olyan év is, amikor kitűnő lettem. Kitűzött céljaimat viszonylag hamar elérem. Idén érettségizek, mostanra két középfokú nyelvvizsgám és két előrehozott érettségim van, melyekből a középszintű informatika 100%-os, amire az iskolánkban még nem volt példa. Matematikaversenyeken további sikereket értem el, tavaly szereztem jogosítványt, minden vizsgán elsőre átmentem, autóm is van már. Ezen felül egészségem kitűnő, rengeteg barátom van, családommal jó a viszonyom, társat is találtam másfél éve. Bárki mondhatja, hogy ezek nem az élet legnagyobb, legnehezebb dolgai. Igazuk van. Viszont ennél nagyobb kihívásokkal szerencsére nem találkoztam.

 

A tanfolyammal kapcsolatosan kérdése van kérem hívjon 06 20 211 35 27.

 

Kovács Erika