Gyerek fürdetés

Szülőként tudjuk, hogy mennyire fontos, hogy a gyerekünk élvezze a fürdést. Szülőként én is igyekeztem figyelni rá, hogy ne menjen víz a szemébe vagy esetleg ne nyeljen fürdővizet, ami ugyebár nem is olyan könnyű hiszen a kicsi még ficánkol is közbe. Találtam egy terméket ami esetleg megkönnyítheti az anyukák dolgát.

Megjelent egy igényes kivitelű fürdető szék a Simbától. Mit is tud ez a termék?

Első sorban a gyerek biztonságban van mivel nem csúszkál a kádban, továbbá tapadókorongokkal és állítható játékrészekkel van ellátva, ezáltal a kicsi fürdés közben is játszhat elterelve a figyelmét a fürdésről.

Ha többet szeretnétek megtudni a termékről az alábbi linken megtaláljátok:

 https://netbutik.unas.hu/spd/T183/Cotoons_Furdeto_szek_Smoby#page_artdet_tabs

Csatolok egy videót a fürdetésről amit én is kaptam. Engem megérintett.

Címkék: Egyéb