Én és az agykontroll - Tippek a sikeresebb, boldogabb élethez

00_4.jpg

Ahogy a - Gyerek agykontroll cikkben írtam - az én első találkozásom az agykontrollal az volt mikor a akkor még 9 éves gyermekemmel elmentem a gyerek agykontrollra, ahol a szülő is részt vehet a 2 napos tanfolyamon. Mivel nagy hatással volt rám a tanfolyam, ezért rövid időn belül én is elvégeztem a felnőtt 4 napos tanfolyamot és ezt követően a férjem is aki meglehetősen szkeptikus ezekben a dolgokban.

Hogy nekem mit adott az agykontroll:

  • szemléletváltás
  • pozitív gondolkodást
  • megtanultam segíteni önmagamon - lelki, testi problémák esetén --- amit én megoldandó feladatoknak nevezek :-) 

 

A férjem mérnők ember és Ő abban hitt ami megfogható, így meglehetősen szkeptikusan hallgatta amit én meséltem a tanfolyamról. Egy nap azt mondta - hiszem ha látom, így eljött velem a következő tanfolyamra amit Dr Domján László tartott. Laci a nap első 10 percébe felsorolta mit nyújt ez a tanfolyam és hogy mindenki képes ezt megtanulni - erre a férjem a követetzőket mondta:

Ha ennek csak a 10% igaz akkor az életem legjobb befektetése ez a tanfolyam! 

Hogy mivel maradt a tanfolyam után? Elég csak annyit mondanom hogy később még kétszer elment a tanfolyamra.

Ha érdekelnek az agykontroll tanfolyamok akkor itt bővebb infót találsz!

...................................................................................................

Mindannyiunk vágya a sikeres és boldog élet. Hogyan tudunk ehhez elménk segítségével közelebb kerülni?

Mi az agykontroll és honnan ered?

José Silva az agykontroll módszerének atyja 1944-ben kezdte kutatásait Texasban, 28 éven keresztül végzett vizsgálódásai folyamán kiderült, hogy módszerei igen sokrétűek, és széles körben népszerűek lettek. Azóta számtalan követője akadt, hazánkban is népszerűek a különböző önfejlesztő módszerei.

Te tudtad, hogy elménk képességeinek csupán mintegy 2%-át használjuk ki?

És el tudod képzelni magad, amint sokkal hatékonyabban dolgoztatod a tudatodat?

Ha igen, akkor itt van egy hatásos eszköz, ami segíteni fog Neked ebben, ugyanis a Silva-féle agykontroll egy tudományosan megalapozott, egyszerű, praktikus, könnyen elsajátítható önfejlesztő módszer, ami lehetővé teszi, hogy ennél lényegesen nagyobb mértékben használjuk ki istenadta lehetőségeinket, s így sikeresebben oldjunk meg mindenfajta problémát.


Egyik fontos eszköze a RELAXÁCIÓ avagy lazítás, ami egyúttal a bizonyítottan megbetegítő hatású STRESSZT is levezeti.

Az agykontroll nem vallás. Ateista ember ugyanúgy megtanulhatja elméje hatékonyabb használatát, mint az istenhívő, ahogy világnézetétől függetlenül mindenki megtanulhat például úszni is.

Mire jó az agykontroll?

A módszer alkalmas nagyon sok mindenre jó, de én az alábbi témákban ajánlom figyelmedbe a kiadványokat:

  • a stressz levezetésére,

  • a memória fejlesztésére,

  • gyorsabb és hatékonyabb tanulásra,

  • önmagad gyógyítása

  • ha nem jön össze a baba

Még ma 2016.03.04-én igénybe veheted a 10% kedvezményt az összes agykontroll kiadványokra -kattints az alábbi képre és nézd meg a kiadványokat!

00.png

 

Ha érdekesnek találod a témát olvasd el a GYEREK agykontroll cikket is!  Kattints a lenti képre...