Az e havi témáink között szerepel a hatékony tanulás....

Tanulással kapcsolatos kiadványainkat az alábbiak szerint csoportosítottuk:

           * Képes vagyok rá! Meg tudom csinálni!- Tapsi-Relax (CD): írta Dr. Kígyós Éva gyerekpszichológus 

Kisgyerekek is kerülnek időnként olyan élethelyzetbe, ami tartós feszültségben tartja őket. Ez megzavarhatja fejlődésüket, és káros lehet egészségükre is, zenés meditációk abban segítenek, hogy nehézségeiket egészséges hozzáállással kezeljék, és visszanyerjék lelki békéjüket.

Sikertörténet: 

"Ötéves kislányom nagyon maximalista. Ha valami nem sikerül, elsírja magát, és azt mondja, hogy ő buta és nem képes semmire. A múlt heti agykontroll után betettük a Tapsi relax mesét a CD-lejátszóba, azóta is minden este kéri, a testvérével együtt. Egyik nap kimentünk a játszótérre, ahol van egy nagyobb gyerekeknek való, 2,5 méteren emelkedő, keskeny mászópalánk.   A lányom úgy döntött, megmássza. Kétszer leesett, de úgy, hogy még az arcát is megütötte. Megdöbbenésemre felpattant a homokból, és újra odament a palánkhoz, miközben azt mondogatta:„Képes vagyok rá! Meg tudom csinálni!” Ahogy mászott és kapaszkodott, végig ezt mormolta. És a végén sikerült is megcsinálnia! Nagyon büszkék voltunk rá. Azt mondta: -A Vidám Tapsi is így csinálta a mesében. Azóta is kitartó és magabiztos."

Megrendelem a Tapsi-Relax CD most 2.990 Ft-ert


   * Gyerekként egyre jobban  írta Dr. Domján László, Sólyom Ildikó 

Ebben a könyvecskében a kis zsenik hatalmas fölfedezései olvashatók: a gyerekek saját, egész életükre szóló elemi erejű tapasztalatai arról, hogy sokkal többre képesek, mint amit mondtak nekik a felnőttek, hogy kezünkben van a saját életük, hogy a világ igazából jóindulatú, az élet nagyszerű, csodálatos. 

Ajánlatos ez a könyvecske a gyerekek mellett minden szülőnek és nevelőnek: a gyerekekben okozott sok-sok kárt még időben helyrehozhatjuk, ha fölkeltjük bennük a kedvet, az érdeklődést az agykontroll iránt. 

Megrendelem a Gyerekként egyre jobban 990 Ft

További kiadványaink óvodásoknak kedvezményesen az alábbi linken található:

http://netbutik.hu/spl/283050/1-Ovodasoknak

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 ÁLTALÁNOS ISKOLÁSOKNAK (alsó tagozat)

*  FIRKA MANÓ - HÁZI TANÍTÓ NÉNI - SEGÍTSÉGÉRE LESZ A GYERMEKEDNEK!

Szeretnél egy olyan kiadványt amely segít gyermekednek, hogy önállóan bepótolja a hiányosságait, esetleg gyakorolja az iskolában tanultakat? Firka manó ebben segít.

Hogy ki a Firka manó és miben segít ez a kiadvány gyermekednek?

"Firka manó egy olyan manó aki végig vezeti a gyermeked a Számutcába, Számországba vagy versekkel, érdekes történetekkel hangulatot teremt, jókedvet biztosít a feladatok megoldásához. "

Bővebb infó itt!      

 ............................................................................................................................

     *Rendkívül hatékony tanulási módszerek - Tanuljunk zenével! - Könyv+CD 

Hogy miben segít neked ez a könyv+CD?

            - tanulási trükköket ismerhetsz meg amit be tudsz építeni a mindennapi tanulásodba

            - a CD-n található barokk és Mozart zenék segítenek abban, hogy alfába juss, ami ideális a kreatív gondolkodáshoz és az információ hosszú távú memóriába juttatásához vagyis teljes elmével tudsz tanulni és sokkal lazábbá és örömtelibbé válik így a tanulás.

  Megrendelem a Tanuljunk zenével 3.490 Ft

További kiadványaink alsósok részére kedvezményesen az alábbi linken található:

http://netbutik.hu/spl/121131/2-Altalanos-iskolasoknak-also-tagozat

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

      * Segítség a hatékonyabb tanuláshoz - Észpörgető CD

        Rövid összefoglaló: tanulás előtt érdemes a TÖKÉLETES MEMÓRIA minden tanulás előtt meghallgatni, szemmel láthatóan frissebb leszel, így könnyebben fogsz tanulni.Hát nem ez a cél?

Ez a CD segít, hogy könnyedén és hatékonyan menjen a tanulás.

A CD három hangfelvételt tartalmaz:

    • ÉBRESZTŐ: zenés lazítógyakorlat tartalékenergiánk mozgósításához álmosság esetén és, hogy legyen energiád, kedved a tanuláshoz;
    • TÖKÉLETES MEMÓRIA: meditáció a memória javítására;Ezt érdemes minden tanulás előtt meghallgatni, szemmel láthatóan frissebb leszel, így könnyebben fogsz tanulni.
    • MEMÓRIAOLAJOZÓ: pozitív állítások a hatékonyabb tanuláshoz.Tanulás közbe érdemes ezeket a pozitív állításokat hallgatni (nagyon halkan), így jobb eredményt érsz el a tanulásban.

 Megrendelem a Észpörgető CD-t most 2.990 Ft

Tudtad, hogy a rendszeres relaxáció után a gyerekek könnyebben tanulnak majd, kevésbé lesznek idegesek, a testük és lelkük egyensúlyba kerül.További információ a relaxáció hatásairól itt.

*Vedd könnyebben az akadályokat - Az erő benned van - Relax* (CD) ***

                A CD-n hallható zenés meditációk segítenek nyugalmat teremteni testedben és elmédben, s javítják a hozzáállásodat, ami együttesen azt eredményezi, hogy a gondjaidat sikeresebben fogod tudni kezelni - ajánlja Dr. Kígyós Éva gyermekpszichológus

Megrendelem Az erő benned van CD most 2.990 Ft 

További kiadványaink felsős diákok részére kedvezményesen az alábbi linken található:

http://netbutik.hu/spl/919044/3-Altalanos-iskolasoknak-felso-tagozat 

 

*** Segítség a hatékonyabb tanulásban - Zseninek születtél! cd - Szerdán 100%-os matematika dolgozatot írt

„A legjobb agy a kiegyensúlyozott agy”

  Albert Einstein

A CD tartalma:

  1. a cd első részében néhány egyszerű de hasznos  tanácsot kapsz amit be tudsz építeni a mindennapi tanulásodban
  2. lazító meditáció
  3. mozárt zene válogatás amelyet érdemes tanulás közben halkan hallgatni -  hatására javul a tanulási készség és a memória

Tudtad, hogy a mozárt zene – igaz, csak átmenetileg, de- megnöveli az IQ-t?

A rövid, zenés lazító gyakorlatot is tartalmazó hangfelvétel abban is segít a kisebb diákoknak, hogy nagyobb eséllyel érjék el céljaikat. 

Ösztönző sikertörténet:

"Unokám 10 éves, nehezen olvas, ír és számol. Múlt szombaton megvettem a Zseninek születtél CD-t, kértem, hallgassa meg. Nagyon
tetszett neki, háromszor meghallgatta. Szerdán 100%-os
matematika dolgozatot írt!"

MEGRENDELEM a CD-t most  2.990 Ft ....................................................................................................................................

A hatékony tanulás mesterfogásai DVD-vel Ebből az anyagból megtudhatjuk, hogy miként lehet élvezettel és gyorsan megtanulni bármit.

 Sikertörténet:

Dániel írta: „Az általános iskolában belém sulykolták, hogy rossz tanuló vagyok, minek is akarok én továbbtanulni. Így szorongással telve jártam ki az általános iskolát. A sikeres gimnáziumi érettségi után úgy döntöttem, hogy felvételizek a fő- iskolára, ami sikerült is, de tudtam azt, hogy nem akarom végigszorongani az összes vizsgámat a főiskola alatt. Így hát megrendeltem A hatékony tanulás mesterfogásai című kiadványt. Nagyon megörültem neki, amikor először végighallgattam az egész tananyagot, tudtam, így sokkal könnyebben tudom majd letenni a vizsgáimat.

Ennek meg is lett az eredménye, hiszen a két főiskolai tanulmányaim alatt végig egyenletesen jó teljesítményt nyújtottam, és ami a leginkább megnyugtatott az az, hogy végig jó érzés élt bennem a vizsgák után, hogy ez a vizsga is sikerült. Egyszer éreztem a főiskolai tanulmányaim alatt azt, hogy megbuktam, de akkor is kettest kaptam, miközben 35 emberből csak hárman mentünk át, a többi csoporttársam azon a vizsgán megbukott.

A hatékony tanulás mesterfogásaira akkor is szükségem volt, amikor a közigazgatási alapvizsgámat és a közigazgatási szakvizsgámat tettem le. Természetesen elsőre sikerült mind a kettő, az írásbelik négyesek, a szóbelik pedig ötösök lettek, és mivel élethosszig tartó tanulásban vagyunk, ezért amint valamilyen tananyagot vagy ismeretet kell elsajátítani, mindig a kiadványban alkalmazott módszereket használom.

Hálás vagyok és köszönöm mindazoknak, akik ezt a csomagot megalkották, s minden gyermeknek és tanuló felnőttnek szívből ajánlom!” Forrás: elixír újság 

Megrendelem A hatékony tanulás mesterfogásai című kiadványt 11.490 Ft INGYENES kiszállítással!

További kiadványaink középiskolások részére kedvezményesen az alábbi linken található:

http://netbutik.hu/spl/329526/4-Kozepiskolasoknak

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       * Házi villámolvasás-tanfolyam - Kincset érő tudás, ami elsősorban diákoknak és olyan felnőtteknek hasznos, akiknek nagyobb mennyiségű írott anyagban kell eligazodniuk vagy azt megtanulniuk. 

 Sikertörténet:

„Működik a villámolvasás, bizonyíték én vagyok. A második diplomámat teológiából szereztem, és 4-es és 5-ös eredményeim voltak, minden félévben 4,5 fölötti átlaggal. a szakdolgozatomat 1,5 évig írtam, ugyanis nagyon sok kutatást kellett végrehajtanom, és mivel nem állt elegendő magyar nyelvű szakirodalom a rendelkezésemre, így fordítanom kellett. A Villámolvasás könyvet többször elolvastam, és nagyon sok könyvet az elme erejével csak lefényképeztem (fotó olvastam), mert nem volt időm elolvasni. A szakdolgozat elkészült és beadtam.

A konzulens jeles osztályzatot adott. Később azonban egy telefonhívást kaptam a tanulmányi osztályról, hogy az opponens 1-es osztályzatot adott, ugyanis plágiumot követtem el, több mint 12 oldal 90%-os egyezőséget mutat bizonyos könyvvel, ami ráadásul meg sem hivatkoztam. A bírálat kemény volt, és engem aki mindig a becsületesség útján jár, most csalással vádoltak, ráadásul egy teológiai főiskolán. Mekkora szégyen ez! Visszakaptam az értékelést, és megtekintettem a plágiumvádakat. Ekkor jött a nagy megdöbbenés a részemről, olyan fejezet volt a dolgozatban, amelyről biztos voltam, hogy azt magamtól írtam. Megkaptam, hogy melyik könyvből idéztem, s ekkor vettem észre, hogy ezt a könyvet csak villám olvastam!

Bizonyítani nem tudtam, hogy nem követtem el plágiumot, hiszen egyértelmű volt az egyezés, pedig a dolgozatom így is 167 hivatkozást tartalmazott. Új szakdolgozatot készítettem, és jelesre államvizsgáztam. Természetesen az agykontroll segítségével, vágy, hit, elvárás. Nagyon nehéz volt a tanárok szemébe nézni, mert láttam rajtuk az ítélkezést.  

Azóta sok könyvet olvasok, hol természetes módon, hol villámolvasva, de ha valami infóra szükségem van, tudom, hogy milyen könyv hányadik oldalán, hányadik bekezdésében van. Ritkán használom az internetet.” Forrás: Elixír újság

Villámolvasásról bővebb információt találsz az alábbi blogunkon: itt

 Megrendelem ezt a kiadványt most 21.490 Ft (szállítási költség INGYENES)

További kiadványaink középiskolások részére kedvezményesen az alábbi linken található:

http://netbutik.hu/spl/438428/5-Foiskolasoknak-egyetemistaknak

 

A témával kapcsolatosan írtam egy másik cikket is ahol összeszedtem azokat a tanulási módszereket amelyek nekem beváltak! Itt tudod elolvasni!