Beszámoló az előző havi testi, lelki feltöltődés – tibeti hangtálakkal, meditációval és egyéb módszerekkel eseményről

egy_kulonleges_esemeny_masolata.png

Ahogy ígértem írtam egy beszámolót az előző havi testi, lelki feltöltődés – tibeti hangtálakkal, meditációval és egyéb módszerekkel eseményről. 

� Csodás kis csapat gyűlt össze. 

Az esemény kezdetén megkérdeztem a résztvevőket mi volt számukra vonzó amiért eljöttek erre programra❓

A hangtálas feltöltődés vagy a havi téma: Lelki béke, harmónia elérése, boldogabb élet❓ 

A válaszok vegyesek voltak. Volt, aki hangtálas feltöltődés miatt és volt olyan akit a teljes csomag érdekelte. 

Most először meséltem arról, milyen nehézségek indítottok el ezen az úton, hogy keressem az eszközöket, lehetőségeket, hogy tanuljak és a tanultakat beépítsem a mindennapjaimba, hogy jobb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb legyek . Eleinte a családom, majd idővel mások is kérték a támogatásom … 

Az eseményeket úgy alakítottam ki, hogy a végén maradjon egy fél óra beszélgetésre, amikor  megosztjátok egymással ki hogyan élte meg ezt a 1,5 órát. 

�☯️ Volt két hölgy, akik most meditáltak először és hangtálas feltöltődésen sem voltak még. Olyan jó volt látni, ahogy teljesen ellazultak.

Az egyik hölgy Anyuka. Két csodálatos gyermek édesanyja. Vele egy jógaórán találkoztam és meséltem neki erről az eseményemről. Nagyon megtetszett neki, azonnal kapott az alkalmon és a barátnőjével együtt be is foglaltak egy páros kedvezményes helyet. Az Ő visszajelzése következik: 

„ Nekem nagyon rövidnek tűnt ez az egy óra hangtálas feltöltődés. Mintha csak 10 perc lett volna. A meditáció elején még ott voltam, a faládás gyakorlat amikor letesszük a terheinket nagyon jól esett, még ez is megvan. A hangtálas rezgésekből is emlékszem valamennyire, de nagyon rövidnek tűnt. Még maradtam volna. Nagyon jól ellazultam és feltöltődtem. Még jönni fogok.”

�☯️ Van egy hölgy, aki az elmúlt egy évben szinte mindegyik testi, lelki feltöltődésen részt vett. Az Ő visszajelzése: 

„Most sikerült legjobban ellazulni. Nagyon mélyen voltam és az egy órás feltöltődés elejétől nagyon meleget éreztem a tenyereimben, aztán ez végig áradt a testemen. Most is érzem a meleg energiát.”

 �☯️Volt akinek kevésbé sikerült ellazulni, aminek különböző okai lehetnek. 

�☯️ Továbbá volt két személy akikre nagyon erősen hatottak a hangtálak rezgései. Egyikük a szíve környékén érezte hogy erősen hat az energia és a másik a vénáiban érezte a pulzáló energiát. 

„Nem gondoltam, hogy a hangtálak ilyen erős hatást gyakorolnak rám.”

 � … és kisorsoltam a nyertest aki a 90 perces boldogabb élet konzultációt választotta relaxációval egybekötve.

 „Én eddig soha semmit nem nyertem. Köszönöm, örülök neki, egyeztetni fogok egy időpontot „

 Mint már tudjátok havi egy feltöltődést tartok az Essencia Énidő Klubban - a színházzal szembeni irodaházban
Czuczor Gergely utca 18-24.

 A következő alkalom 2023. 02 22., SZERDA, 17:30–19:30

� A program első részében segítségedre leszek ÖTLETEKKEL, TIPPEKKEL hogyan tudod KIEGYENSÚLYOZOTABBÁ tenni az életed és be tudod építeni a mindennapjaidba. Minden hónapban egy új témával foglalkozunk. 

FEBRUÁRI TÉMÁK: Célok megerősítése, megbocsátás ...

 Mesélni fogok, hogy Én mit teszek, hogy a céljaim teljesüljenek, továbbá egy megbocsátás meditáció is lesz amit én írtam. Ezt a meditációt használtam az első hangtálas alkalmon. Érdekes élmény volt számomra is. Az egyik résztvevő egy nagyon mély oldáson ment keresztül. Erről egy külön posztba írni fogok. 

Jól hangzik, igaz❓

Jöhetnek a részletek❓ 

A 12 helyből még van NÉHÁNY SZABAD HELY! Foglald le Te is a helyed és hozd el a barátnődet vagy a párodat így kedvezményes áron vehettek részt  5.000 Ft helyett neked és a ismerősödnek is csak 4.000 Ft/ fő a 120 perc feltöltődés

Kérdésed van, vagy szeretnél jelentkezni?

Akkor írj nekem egyboldogabbelet@gmail.com vagy hívj +36-30-8684918

Az eseményt és a jelentkezéshez az űrlaphoz kattints a lenti linkre: 

https://forms.gle/JLKG3V4MAP5RugZe8

https://www.facebook.com/events/709432157381285

 � FIGYELJ magadra!

Az ÉNidő nem luxus, hanem az önszeretet és öngondoskodás legmagasabb foka!

 

Nagyon sok szeretettel és sok energyvel várlak erre a különleges eseményre!

Kriszti �

Life coach

ÉFT tanácsadó