Gondolkodj pozitívan.........

pozitiv_gond_1.png

Hogy én mit gondolok a pozitív gondolkodásról? Ha nem hinnék benne és nem érezném a mindennapi jótékony hatását nem értékesíteném ezeket a termékeket. A pozitív gondolkodás által vidámabb vagyok, és jobban érzem magam. Nem ez a cél?     - Cs. Krisztina

Utána néztem a neten mit írtak mások a témáról:

"A pozitív gondolkodás egy éltető elem, átsegít a nehézségeken, boldognak, vidámnak, életerősnek, szeretetteljesnek, kiegyensúlyozottnak érzem magam tőle! Nekem a pohár mindig félig tele van!Mindenben és mindenkiben a szépet és a jót keresem. A bajt, a rosszat nem kell keresnem, magától is rám talál:és ekkor igyekszem abban is meglátni a jót!"

" Pozitív gondolkodás, mi? Baromság az egész..."

"Én született optimista vagyok. A pozitív gondolkodásom már nagyon sok mindenen átsegített.Még olyanon is amire azt mondtam "nem élem túl". De túl éltem. Itt vagyok. A nehézségek ellenére is BOLDOG és kiegyensúlyozott vagyok.Mindenem van amim feltétlenül kell (persze lehetne több is.dolgozom rajt) Reális tervek,célok kellenek a többi megy magától."

 

Pozitív gondolkodás termékeink az alábbi linken elérhetők:

http://netbutik.hu/shop_search.php?search=***