Ma újholdra ébredtünk......

Ma újholdra ébredtünk. Az újhold az új kezdetekről és az új dolgok befogadásáról is szól. Néhány kérdés ami segíthet mára ebben:

1. Mi az a terület, amire rá se merek nézni az életemben? (Mert félek attól, mit hozhat fel...)
2. Mi az, amire már ránéztem, de elutasítom és ezzel kizárom az életemből?
3. Mi az, amit már nem zárok ki, de nem vagyok hajlandó rá? ( Hajlandónak lenni valamire nem jelenti azt, hogy választani is kell...)
4. Mi az, amit ha hajlandó lennék befogadni, megváltozna minden?
5. Mi az, amit, ha választanék, megváltozna minden?

+1. Mi a könnyű nekem ma? Ami könnyű ma nekem, az igaz ma nekem.

Gyönyörű felismerések születhetnek ezekből a kérdésekből, ha merünk magunkkal őszinték lenni. És hatalmas tér nyílhat általuk... Aki szeret nagy játszótéren játszani, sok lehetőség között, azoknak különösen ajánlom.
Csodás napot!

Forrás: https://www.facebook.com/andrea.horompo?fref=photo